woensdag 13 maart 2013

# Yess mijn laatste ding, maar niet de minste.
Voor ik hier aan begon wist ik niet wat Mash-ups waren, maar toen ik met de sights begon, kwam het me wel bekend voor. In de praktijk gebruikte ik soortgelijke sights voor het boeken van b.v. vliegtickets.
Alleen de term was niet bekend. Dus weer wat geleerd.Radar Virtuel en Flight radar vond ik heel leuke sights en toen ik Sneek intoetste kreeg ik een keurig overzicht van de vliegtuigen boven dat gebied. Ook de sight Wat is waar, waar ik Hindeloopen intoetste in 1899 kreeg ik een keurig overzicht van alles wat daar was. Natuurlijk de openbaar vervoerkaart van London was ook heel interessant en mocht ik eens een reisje naar Londen maken zal deze kaart zeker van pas komen. De sight staat genoteerd.
Wat in de sight Utrecht van boven ook heel leuk was, was dat je meteen een route kon maken vanaf de plaats waar je vertrekt naar de bezienswaardigheid die je wilt bezoeken. Jammer dat met de Historiekaart geen verbinding kon worden gemaakt, anders had ik ook daar Hindeloopen nog een keer tingetypt.

Nog even een kaartje van Koudum vanuit de lucht. Hij past zo in één van de historische sights.

1 opmerking:

BSWF coach zei

Hoi Anke,
Niemand kende volgens mij voor de cursus het woord Mash-ups, maar in de praktijk heeft iedereen het wel eens gebruikt. Leuk dat je verschillende sites genoteerd hebt en misschien vaker kunt gebruiken.
Gefeliciteerd, je hebt de Verdiepdingen af...pfff. Hopelijk heb je weer het nodige geleerd en natuurlijk krijg je nog een certificaat binnenkort!
Gr. Janneke